Baca cara membuat tempahan

Salam semua, TEMPAH KAD ONLINE  adalah satu blog yang menyediakan perkhidmatan tempahan kad perkahwinan secara online, dan cara tempahannya juga begitu mudah, serta penghantaran akan sampai kerumah anda dalam masa satu minggu. Didalam blog Tempah kad online ini terdapat pelbagai jenis pilihan kad perkahwinan, serta pelbagai jenis package dari yang ekonomi hingga ke Ekslusif, dan anda boleh menempah mengikut kemampuan anda. Untuk mengetahui cara-cara membuat tempahan sila rujuk rajah dibawah.

1. Sila pilih rekabentuk kad kahwin yang anda mahu.


2. Sila hantarkan tempahan anda dengan mengisi borang tempahan. Jangan lupa masukkan kod design pilihan anda.


Anda juga boleh menghantar tempahan anda dengan menghantar message ke no Hp kami 019-3970252.

3. Langkah ketiga anda hendaklah lakarkan peta lokasi rumah anda dengan menggunakan tangan, scan dan sendkan ke email kami Phiranastaycool@yahoo.com. Jika anda ada memiliki gambar lakaran komputer itu lebih baik.

4. Apabila lakaran peta anda sudah sampai kepada kami, anda hendaklah membuat pembayaran 50% melalui akaun CIMB kami, jika wang sudah anda masukkan, barulah langkah-langkah kerja seterusnya akan kami lakukan. ( No akaun akan kami sendkan melalui sms ).


5. Langkah seterusnya kami akan lukis peta rumah anda secara digital dan membuat susunatur serta mencetak kad perkahwinan anda tersebut.
5. Apabila segalanya sudah siap, anda dikehendaklah membayar baki bayaran, barulah kami akan menghantar kad anda tersebut menggunakan Pos Laju. Proses keseluruhan mungkin akan memakan masa seminggu apabila segalanya telah selesai.


Sekian terima kasih, Selamat berurusan dengan kami sebarang komen sila lah tulis di chat box kami.

Delete this element to display blogger navbar

 
© Tempah kad kahwin online | Design by Blog template in collaboration with Concert Tickets, and Menopause symptoms
Powered by Blogger